tisdag 27 juni 2017

Dagens bokpost: Innan ankorna drunknar

(NĂ€ kisse, finns inga ankor som kan ha drunknat i dammen!😄)


Fick i fredags en sÄdan fin förfrÄgan om jag ville lÀsa och recensera boken Innan ankorna drunknar av Ivana Vukadinovic, en ny författardebutant.
Klart jag vill!

Bok och författare kan man lÀsa mer om hÀr (mynewsdesk) och hÀr (corren).

Romanen vĂ€nder sig till unga vuxna och kom ut pĂ„ förlaget Whip media den 26 april. Hör förstĂ„s inte riktigt till mĂ„lgruppen, men lĂ€ste Ă€ven det hĂ€r boktipset och kĂ€nde jag nog Ă€ndĂ„ vĂ„gade mig pĂ„ lĂ€sa och tycka till... trots att det Ă€r redigt bra lĂ€nge sen man passerat Ă„ldern 15-25 Ă„r.😊


Tack för recex Ivana Vukadinovic!


2 kommentarer:

  1. Kul foto! Passar bra. :) Hoppas boken Àr bra ocksÄ :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp! Men det gÀller att va snabb i vÀndningarna nÀr kisse Àr i farten. SÄklart man hoppas boken Àr bra, finns vissa teman i handlingen som jag tror Àr viktigt att beakta med tanke pÄ tendenser som finns just nu.

      Radera

Ett sÀrskilt tack till de som tar sig tid för att lÀmna en kommentar. :)